пятница, 26 мая 2017 г.

მეშვიდე დღე

მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი-ჩეკლისტი

მოცემული მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი სწავლებისა და დიფერენცირებული სწავლების როლი რამდენიმე თვალსაზრისით:
იმისათვის,რომ მოსწავლემ არეგულიროს დამოუკიდებლად საკუთარი უნარ ჩვევები შევქმენი ელექტრონულ  ფორმატში სავარჯიშო ,რომელიც მხარს დაუჭერს  მის დამოუკიდებელ მსწავლელს.
     პროექტის გეგმის შაბლონში გავწერე ის მიდგომები, რომელიც უნდა გამოვიყენო ნიჭიერ,სპეც. მოსწავლესთან და არა ქართულენოვან მოსწავლესთან.ეს უნარი დამეხმარება ყველა მოსწავლე ჩავრთო საპროექტო მუშაობაში.    

2 комментария:

  1. გეგმის ფარგლებში მოსწავლეებმა შესაძლოა მონაწილეობა მიიღონ შეფასების ფორმების შექმნაში და თანაკლასელების შეფასებაში ან თვითშეფასებაში.

    ОтветитьУдалить
  2. მოსწავლეები ტრადიციული მეთოდით, ერთი თემის დაფარვის შემდეგ ფასდებიან.

    ОтветитьУдалить