მიმდინარე მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების ფორმები რამდენიმე თვალსაზრისით.
გამოვიყენე რუბრიკა,რაც დამეხმარა გამეკეთებინა თვითშეფასება მოსწ.სავარაუდო ნაშრომისათვის,რასაც დავნერგავ მოსწავლეებში პროექტის განხორციელებისას.
გადავხედე ვიუვერის გამოყენებით მეთოდებსა და ინსტრუმენტებს და პროექტის გეგმაში აღვწერე თითოეული შეფასების მეთოდი და ინსტრუმენტი ქრონოლოგიის მიხედვით.
შვქმენი მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისათვის შეფასების რუბრიკა,რომელიც მოსწავლეს დაეხმარება მიზნობრივად გააკეთოს აქცენტები საკვანძო საკითხებზე რომელსაც ნაშრომში ჩადებს.
გამოვიყენე რუბრიკა,რაც დამეხმარა გამეკეთებინა თვითშეფასება მოსწ.სავარაუდო ნაშრომისათვის,რასაც დავნერგავ მოსწავლეებში პროექტის განხორციელებისას.
გადავხედე ვიუვერის გამოყენებით მეთოდებსა და ინსტრუმენტებს და პროექტის გეგმაში აღვწერე თითოეული შეფასების მეთოდი და ინსტრუმენტი ქრონოლოგიის მიხედვით.
შვქმენი მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისათვის შეფასების რუბრიკა,რომელიც მოსწავლეს დაეხმარება მიზნობრივად გააკეთოს აქცენტები საკვანძო საკითხებზე რომელსაც ნაშრომში ჩადებს.
Комментариев нет:
Отправить комментарий